sâmbătă, 8 septembrie 2007

Donburi Tricolor

(2 pers.)

1 cana orez
1 1/2 cana apa
Se fierbe ca aici.

Culoare1:
150g carne de pui tocata (*1)
4 linguri vin alb
2 1/2 linguri zahar
2 1/2 linguri sos de soia
un praf de ghimbir

Eu n-am mai dat-o la masina de tocat, ci am taiat-o cat am putut de mic si am amestecat-o cu celelalte ingrediente. Am fiert acest amestec pana s-a absorbit aproape toata zeama.

Photobucket

Culoare2:
2 oua
2 linguri zahar
un varf de lingurita sare

Am batut ouale bine cu zaharul si sarea si le-am "copt" in tigaie amestecand continuu. (Am zis copt fiindca n-am folosit ulei.)

Photobucket

Culoare3:
1/2 cana mazare fiarta (*2)

Photobucket

Si cu toate gata am trecut la "aranjament"... Initial se imparte in doua, deci se fac 2 castroane, dar eu le-am pus pe toate intr-unul singur.
Intai orezul, apoi pe el, incepand din stanga, oul, mazarea

Photobucket

Photobucket

Photobucket

si carnea ... si... POFTA BUNA!

Photobucket

(*1) carnea de pui se poate inlocui si cu carne de vita
(*2) se poate folosi si fasole verde in loc de mazare

6 comentarii:

Varucu. spunea...

Am facut si eu reteta asta astazi; ori am gresit eu ori ... nu stiu. Era prea dulce si nu mi'a placut. Daaaar, multumesc pentru reteta!

CristinaK spunea...

Cappuccino, nu te contrazic :) este posibil sa ti se fi parut foarte dulce... dupa cum probabil ai observat in majoritatea retetelor japoneze apare zaharul... japonezii il indragesc :P si din acest mancarurile japoneze sunt "cam dulci" pentru noi, obisnuiti cu preparatele romanesti unde principalele ingrediente cu care se "da gustul" mancarii sunt sarea si piperul ;)... Daca mai esti cumva dornica sa mai "testezi" si alte retete, la urmatoarea incercare poti scade la jumatate cantitatea de zahar sau poti adauga zaharul treptat, gustand mancarea, si oprindu-te atunci cand consideri ca este pe placul tau ;)...
O mica "observatie" (cred ca ar trebui sa trec undeva asta :) ) - in toate retetele, mai ales in cele japoneze, unde apar linguri/ lingurite de zahar acestea sunt rase ;)
Iti multumesc pentru vizita! O saptamana minunata!

Varucu. spunea...

Inca am de gand sa testez cateva retete dar ma gandesc: are ceva daca nu mai adaug deloc zahar?

CristinaK spunea...

Daca nu mai adaugi zahar deloc va trebui sa mai reduci putin si cantitatea de sos de soia... dar fara zahar gustul se va schimba... poate ca ar fi mai bine sa-l reduci decat sa-l elimini... de exemplu sa inlocuiesti 1 lingura de zahar cu 1 lingurita...

Varucu. spunea...

Bine. Multumesc mult!

CristinaK spunea...

Cu placere, Varucu!
♥♥♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails