duminică, 2 septembrie 2007

Rulada de ou

Pe aici exista o cratita speciala, patratoasa, de facut aceasta rulada,

Photobucket

dar azi am facut-o in tigaie normala, ca sa nu descurajez pe nimeni...

Deci, ingredintele:
8 oua
100 ml supa
1 lingura vin alb
1 lingura zahar
1 lingura sos de soia
1/2 lingurita sare
putin ulei

Am amestecat bine supa, vinul, zaharul, sosul de soia si sarea.
Am batut ouale, nu foarte mult, doar cat sa se amestece putin albusurile cu galbenusurile. Peste ele am turnat amestecul precedent si-am omogenizat.
Am pus tigaia pe foc si cand s-a infierbantat am uns-o bine cu un servetel cu ulei, atat pe fund cat si pe pereti.

Photobucket

Am turnat 1 polonic de ou batut si-am rasucit tigaia sa se imprastie peste tot

Photobucket

si-am lasat putin sa se faca oul dupa care am inceput, de la un capat, sa rulez usor. Este destul de frageda, asa ca se rupe usor...

Photobucket

Am uns din nou tigaia cu ulei, mutand omleta dintr-o parte in alta astfel incat sa pot unge bine tot fundul si peretii acesteia.

Photobucket

Am turnat iarasi 1 polonic de ou batut pe care l-am intins pe toata suprafata, ridicand putina si rulada anterioara, ca sa intre si pe sub ea

Photobucket

si-am rulat impreuna cu cea anterioara (care va veni in centru).

Photobucket

Si-am repetat operatiile, pana am terminat tot oul batut.
Bulele de aer care se formeaza sub ou, le-a spart ca sa nu strice "fatada" ruladei.

Photobucket

Am trecut rulada pe un pad de bambus si-am strans-o bine,

Photobucket

Photobucket

lasand-o rulata in pad pana s-a racit. Am taiat-o in 8 felii.
Si... pe farfurie cu ea!

Photobucket

2 comentarii:

Raluca Streja spunea...

Tot am vrut si eu sa fac tamagoyaki dar niciodata nu mi-a venit ideea cu padul de bambus ca sa-i dea forma. Super reteta, multumesc! De fapt tot blogul tau e extraordinar, esti un bucatar priceput ("bucatareasa" mi se pare ca are sens usor peiorativ :) ).

CristinaK spunea...

Iti multumesc mult, Raluca! Nu sunt eu chiar un "bucatar priceput", dar ma straduiesc cat pot de mult ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails