luni, 7 decembrie 2009

Cateva "daruri"

Updated !
Cu ceva vreme in urma am primit cateva "daruri" de la 4 bloggerite dragi...
si carora le multumesc din suflet!!!

Cu drag, le transmit si eu mai departe
tuturor bloggerilor si bloggeritelor care ma viziteaza!



De la
Cami un premiu super-dragalas:

~~~~~*****~~~~~


De la
d-na Elena premiul BLOG DE ORO:


~~~~~*****~~~~~


De la Kris un test:

1. Unde te-ai nascut si unde locuiesti actualmente?
Focsani - Soka (Japonia)

2. Unde ai dori sa locuiesti daca ai putea alege?
... tot in Japonia :)

3. Ce calitati (crezi ca ) ai?
Sincera... uneori mai mult decat ar trebui :P

4. Ce defecte (crezi ca )ai?
... exasperant de "perfectionista" :D

5. Ce calitati cauti la o prietena/ prieten?
Onestitatea :)

6. Ce calitati crezi ca trebuie/ar trebui sa aiba partenerul/partenera ta de viata?
Sincer si foarte deschis...

7. Ocupatia/ studii/ meseria
Acum...casnica si mamica; am terminat colegiul de informatica - cu toate ca nu m-a "pasionat" :D - am lucrat o perioada la un ziar, la tehnoredactare si o perioada la o tipografie, la procesare.

8. Hobby- ce-ti place sa faci in timpul liber?
Yoga si... prajituri :D

9. Un film/un cantec care ti-a ramas in minte
O melodie care imi da fiori de cate ori o ascult:
De-ar fi sa vii (Mihaela Runceanu)

10. Fraza preferata (daca ai una in mod deosebit)
Am mai multe, dar o sa trec una care ma distreaza mult :D




11. Ce e mai important pentru tine in viata?
familia


~~~~~*****~~~~~

De la
Mariana si Narnia am primit un premiu cu un joculet:




In ce fel de animal ai vrea sa te reincarnezi ?
Imi pac mult iepurasii, deci cred ca intr-un iepuras...

Ce ti-ar lipsi cel mai mult in viata ?
familia

Ce apreciez cel mai mult la o persoana ?
sinceritatea

Care-i culoarea preferata pentru haine ?
albastru

Trei cuvinte care te definesc ca persoana..
sincera, tacuta, meticuloasa :D

O calatorie pe care ai vrea sa o faci si tara pe care ai vrea sa o vizitezi ?
Mi-ar placea o super-calatorie in care sa vizitez toate tarile...

Citatul/zicala preferata.
"Frumusetea unei statui sta in forma sa exterioara; cea a unui om sta in comportamentul sau."

Ce ti-ar place cel mai mult sa faci ?
Sa calatoresc...

Daca nu ai face ceea ce faci in fiecare zi, cu ce altceva ai dori sa-ti umpli timpul?
... cu ciocolata, ca chocolatier :P

Care e cea mai mare extravaganta a ta ?
... mmm... cred ca o cutie cu bomboane de ciocolata de la Pierre Marcolini... am dat o groaza de bani pe ea :D



6 comentarii:

Kris spunea...

Imi pare bine sa te cunosc mai bine.
Pupici, Kris

CristinaK spunea...

Si mie, Kris! ;) pupicei!

strumfa bucatareste spunea...

imi pare bine sa te cunosc, sunt totusi nedumerita, de unde stii atat de bine lb romana, daca te-ai nascut in Japonia?

CristinaK spunea...

Incantata de cunostinta, Strumfita! :)
Cred ca s-a creat o mica neintelege cu prima intrebare a chestionarului... de fapt erau doua intrebari intr-una: unde te-ai nascut si unde locuiesti acum... deci, m-am nascut in Focsani (Vrancea) si acum locuiesc in orasul Soka (in Japonia) ;) Scuze! Ar fi trebuit sa raspund mai explicit... :)

strumfa bucatareste spunea...

AAAA, acum e usor de inteles :P , te invidiez ca traiesti acolo, eu sunt fascinata de Japonia, de modul lor de a gandi (atat ce am reusit sa inteleg citind, nu am avut ocazia sa cunosc un japonez in persoana), de disciplina care le este inoculata de mici...stiu ca nu e perfect totul dar mie-mi place tara asta si ordinea din ea, cea pe care o vedem noi cei de "afara"

CristinaK spunea...

In mare parte Japonia este asa cum este vazuta din afara, dar bineinteles ca mai are si alte "parti" care nu pot fi vazute sau mai bine zis simtite decat locuind aici ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails