duminică, 7 februarie 2010

Orez picant cu creveti si "sos alb"


1 pahar (180ml) orez thailandez
1 lingura de ulei de masline
2 rosii
1/4 ceapa
1 catel de usturoi
1 pahar si jumatate de apa
un praf de cumin
sare, piper
cateva picaturi de tabasco
un cubulet de unt
6~8 creveti
50ml lapte
50ml smantana
putin cascaval ras
cateva frunze de coriandru tocate

Orezul se spala, se scurge bine si apoi se caleste putin in ulei.
Intr-un blender se mixeaza restul ingredientelor, mai putin una din rosii care se taie cubulete. Pasta rezultata se toarna peste orez, se adauga si rosia taiata, untul si se lasa sa fiarba pe foc potrivit pana se absoarbe tot lichidul.
Crevetii se curata, se spala si se calesc putin in tigaie sau se fierb la aburi (eu i-am aburit ;) ).
Laptele se amesteca cu smantana si se pune pe foc mic. Cand incepe sa fiarba , se adauga cascavalul, se amesteca si se inchide focul.
Se trece orezul in farfurie, deasupra se aranjeaza crevetii si peste ei se toarna sosul cu cascaval. Se presara coriandrul tocat... si se serveste! :P

10 comentarii:

sarah spunea...

ufff ieri am folosit ultimul pachetel cu creveti..nu ti-a ramas cumva putin sa imi trimiti si mie...ca mor de pofta

CristinaK spunea...

Sarah, mai am 8 creveti dolofani si sunt si gata pregatiti :)... ti i-as trimte chiar acum, dar e trecut de miezul noptii la mine si e inchisa posta ;)
noapte buna!

sarah spunea...

draga de tine..merci mult ma multumesc sa stiu ca mi-ai da sa gust.si la mine e aproape de miezul noptii.somnic pufos

CristinaK spunea...

Merci, Sarah!

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Adrian! Ti-am trimis un mesaj!

Sarea in bucate spunea...

AI UN PREMIU LA MINE PE BLOG!

CamiWitt spunea...

Iubesc tot ce este roz de genul gamberi crevti...
Te astept la cules premii o zi buna! Cami

CristinaK spunea...

Just me, Cami, va multumesc mult de tot pentru premiile oferite! pupicei dulci!
Happy Valentine's Day!

Carmen spunea...

Si eu am niste premii pentru tine!
Iti doresc un weekend frumos si "Happy Valentine's Day!"xxx

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Carmen!
pupicei dulci!
Happy Valentine's Day!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails