duminică, 31 octombrie 2010

Sos / dip din ardei cu rosii


1 ardei gras rosu
4 rosii uscate (*) marinate in ulei - deci 8 jumatati, cel putin asa au fost taiate ale mele :)
2~3 catei de usturoi
1 lingura otet de vin (wine vinegar)
1 lingura tahina (pasta de susan)
un praf de piper
un praf de ardei iute
>>>sare nu am mai pus fiindca rosiile erau deja sarate ;)

Ardeiul si usturoiul se coc pe aragaz pe un gratar. Ardeiul se curata apoi si se taie bucati.
Toate ingredientele se pun in food-processor si se mixeaza pana devin un piure. Daca este prea gros piureul se mai adauga putina supa de legume sau apa.

In loc de rosii uscate se pot folosi si rosii proaspete. Acestea se vor coace si ele impreuna cu ardeiul, apoi se vor curata de pielita. In cazul in care se folosesc rosii proapete se adauga putin ulei de masline (vreo 2 linguri) si sare cand se mixeaza ingredientele.

Se poate folosi atat ca dip pentru legume cat si ca sos pentru paste.

4 comentarii:

sara spunea...

imi place blogul tau si zilele astea am incercat pastele ,briosele cu nuci si crema de zahar ars philadelphia si au iesit toate super.te-am trecut in legaturile mele.Daca vrei sa faci acelasi lucru(nu e obligatoriu):
http://divers.toateblogurile.ro/
sa ai placere la citit.sara

CristinaK spunea...

Multumesc mult, Sara! Te-am trecut si eu la mine in blogroll-ul non-culinar ;) O zi minunata in continuare!

ghiocel07 spunea...

Ma bucur ca prin Facebook te-am cunoscut. Imi place ce faci si voi fi o cititoare fidela. Inteleg ca ai si un blog non-culinar. O sa-l caut si sunt sigura ca o sa-mi placa sa citesc cate ceva de pe meleaguri straine.Felicitari si o zi buna.

CristinaK spunea...

Ghiocel07, iti multumesc mult de vizita! Bine ai venit!
Mai sus, i-am spus Sarei ca i-am trecut pagina in lista mea de bloguri non-culinare... deci va trebui sa te dezamagesc: din pacate, nu am si alt blog... acesta este singurul...
O saptamana placuta in continuare si te astept oricand cu drag!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails